چگونه ویژگی خرید Instagram را فعال و تأیید کنیم؟ - [2021]


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 28 اسفند 1399
بازدید : 242
نویسنده : خودم

اینستاگرام از لحظه فعال بودن ویژگی خرید در ترکیه علاقه زیادی به خود جلب کرده است. بسیاری از مارک های کوچک و بزرگ که در حال حاضر از اینستاگرام می فروشند ، به لطف برچسب هایی که آنها را به سمت سایت های تجارت الکترونیکی هدایت می کنند ، استفاده موثرتری را از اینستاگرام آغاز کرده اند. ویژگی خرید اینستاگرام قابلیتی است که باید روشن یا بهتر بگویم تأیید شود. اگرچه برای این کار بسیار پیچیده نیست ، اما یک روند تا حدودی پیچیده وجود دارد. ما گام به گام ، نحوه فعال کردن ویژگی خرید در اینستاگرام ، نحوه تأیید ویژگی خرید اینستاگرام را برای شما بررسی کرده ایم. شما میتوانید با خرید فالوور ایرانی اینستاگرام درامد خود را چند برابر کنید.

 

مرحله به مرحله قابلیت خرید اینستاگرام را روشن کنید
برای خرید در اینستاگرام ، محل کار شما باید در کشورهای خاص باشد. ابتدا امریکا ، با شروع از کشورهایی مانند کانادا ، این ویژگی به تدریج در ترکیه شروع به استفاده کرد. اگرچه هنوز در همه مارک ها استفاده نمی شود ، اما به زودی در دسترس هر کسی قرار دارد که دارای یک سایت تجارت الکترونیکی باشد. اکنون اینستاگرام را فعال کنید تا دکمه فروشگاه را فعال کنید.

حساب شما باید دارای نمایه تجاری باشد که با اصول تجارت مطابقت داشته باشد. حساب خود را به نمایه کسب و کار تغییر دهید.
این حساب همچنین باید دارای صفحه کسب و کار در فیس بوک باشد. اگر صفحه ای به این شکل ندارید ، این صفحه را در ارتباط با حساب اینستاگرام خود باز کنید. در صفحه مشاغل نباید محدودیت سنی ، محدودیت های کشوری و پیام های خرید وجود داشته باشد.
شما باید نمایه مشاغل اینستاگرام خود را با فهرست محصولات فیس بوک خود مرتبط کنید. برای ایجاد کاتالوگ فیس بوک می توانید از دو روش استفاده کنید. ابتدا می توانید فروشگاه مرتبط با صفحه فیس بوک خود ایجاد کنید. به عنوان روش دوم ، می توانید با استفاده از مدیر کسب و کار کاتالوگ ایجاد کنید. برای اطلاعات دقیق در مورد نحوه ایجاد کاتالوگ خرید اینستاگرام اینجا را کلیک کنید. با دنبال کردن مراحل مقاله ما می توانید کاتالوگ خرید جدید اینستاگرام ایجاد کنید.
حساب شما باید بررسی و تأیید شود. اگر کاتالوگ جدیدی ایجاد کرده اید ، کاتالوگ شما نیز در این مرحله بررسی می شود. پس از تأیید کاتالوگ ، حساب شما تأیید می شود. اگرچه تصویب حساب خرید اینستاگرام مدت زمان کمی طول می کشد ، اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل شدت تأخیر رخ دهد.
اکنون زمان برچسب گذاری محصولات اینستاگرام فرا رسیده است. پاسخ به این سوال که چگونه می توان برچسب گذاری محصولات اینستاگرام را انجام داد ، مرحله به مرحله انجام می شود. قبل از شروع برچسب گذاری محصولات ، مطمئن شوید که از آخرین نسخه برنامه Instagram استفاده می کنید. جدا از آن ، تلفن خود را به روز نگه دارید.
برچسب گذاری محصولات اینستاگرام چگونه انجام می شود؟ شما همچنین میتوانید با خرید فالوور خارجی اینستاگرام مای ممبر از رقبای خارجی خود پیشی بگیرید.

 

وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید. روی نماد بیضوی یا چرخ دنده در نمایه خود ضربه بزنید.
در قسمت تنظیمات کسب و کار ، روی بخش خرید ضربه بزنید. سپس بگویید ادامه دهید.
کاتالوگ مورد نظر برای استفاده در ویژگی instagram را انتخاب کنید. قبل از این مرحله ، شما باید کاتالوگ خود را ایجاد کرده باشید.
پس از انتخاب فهرست ، روی علامت انجام شده ضربه بزنید.
بعد از این مرحله ، شما می توانید محصولات آنها را برچسب گذاری کنید.


چگونه برای دیدن محصولات اینستاگرام ضربه بزنیم؟
اکنون ما به شما خواهیم گفت که چگونه یک پست یا داستان خرید اینستاگرام به صورت مرحله به مرحله ایجاد کنید.

یک پست یا پست استوری اینستاگرام ایجاد کنید.
وقتی به صفحه اشتراک می روید ، روی گزینه tag tag ضربه بزنید. سپس برچسب / برچسب محصول را انتخاب کنید. برای ویژگی دادن یک محصول در داستان ها ، پس از ضربه زدن روی نماد برچسب ، روی گزینه برچسب محصول ضربه بزنید.
سپس باید محصولی را که می خواهید برچسب گذاری کنید از فهرست خود انتخاب کنید. برچسب یا برچسب خود را در کنار محصولی که می خواهید بکشید.
داستان یا پستی را که ایجاد کرده اید به اشتراک بگذارید.
آن را فراموش نکن؛
در استوری های اینستاگرام (استوری ها) فقط در هر استوری می توانید از یک برچسب محصول استفاده کنید.
پس از ارسال داستان نمی توانید آن را ویرایش یا اصلاح کنید. اگر می خواهید ویرایش کنید ، باید داستان ها را حذف کنید ، دوباره ایجاد کنید و دوباره بارگذاری کنید. هنگام ایجاد داستان می توانید متن ، رنگ و نام برچسب را ویرایش کنید.
شما می توانید در یک پست اینستاگرام حداکثر 5 برچسب محصول اضافه کنید. در چندین پست تصویری حداکثر 20 محصول می توانند برچسب گذاری شوند.
با به روزرسانی کاتالوگ ها ، شما می توانید محصولات جدید خود را مستقیماً در حساب خرید اینستاگرام خود برچسب گذاری کنید. وقتی کاربران علامت کیف را لمس می کنند ، نام محصول ، قیمت و اطلاعاتی را که تنظیم می کنید می بینند. آنها می توانند از طریق یک پست یا داستان مستقیماً به جزئیات محصول دسترسی پیدا کنند. در اینجا ، آنها می توانند اطلاعات دقیق را ببینند ، محصولات مشابه را ببینند و حتی اگر می خواهند خرید کنند به سایت خرید هدایت می شوند.
در هر پست اینستاگرام نمی توان هم افراد و هم محصولات را برچسب گذاری کرد. در صورت همکاری ، می توانید محصول را در پست موجود در اینجا برچسب گذاری کرده و با ذکر (ذکر) شخص موجود در متن ، آن را برچسب گذاری کنید.


محصولی که می خواهم برچسب گذاری کنم در پست خرید اینستاگرام من قابل مشاهده نیست ، چرا؟
این محصول باید در کاتالوگ باشد تا بتوانید در پست های خرید اینستاگرام محصولات را برچسب گذاری کنید. اگر محصولی در کاتالوگ است اما روی برچسب ها وجود ندارد ، محصول تأیید نمی شود. به نظر می رسد این محصول خط مشی را نقض یا تکرار می کند.

چگونه می توان از خرید در اینستاگرام استفاده کرد؟
در اینجا شما باید متناسب با کشور یا مخاطب مورد نظر خود آدرس دهی کنید. به عنوان مثال ، اگر یک مارک جهانی هستید ، باید زبان خود را در سطح جهانی انتخاب کنید. از طریق مشخصات نمایه کسب و کار ، می توانید متوجه شوید که مخاطب کدام مخاطب هستید و می توانید زبان خود را متناسب با آن انتخاب کنید و ارز را انتخاب کنید.

ویژگی خرید اینستاگرام تأیید نشده است ، چرا؟
برای اینکه اینستاگرام قابلیت خرید شما را تأیید کند ، باید تمام محصولات موجود در فروشگاه شما به طور صحیح و کامل وارد شوند. همچنین رعایت اصول تجارت بیان شده نیز مهم است. اگر حساب شما در مدت زمانی تأیید نشود ، می توانید با اینستاگرام تماس بگیرید. در صورت عدم تأیید حساب شما ، می توانید دلایل را بررسی کرده و هماهنگی های لازم را انجام داده و مجدداً اقدام کنید.

منبع:

http://alturl.com/4vpdd




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معتبر ترین اخیار تکنولوژی و آدرس blogyara.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com